سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 
نویسنده : رهگذر
تاریخ : چهارشنبه 92/10/4
نظرات

وهابیت توسط چه کسی بوجود آمد و آیا قرآن را قبول دارند؟

ابن تیمیّه بنیانگذار فکرى وهّابیّت است وی در سال 661 ق( الدرر الکامنة، ج 1، ص 144)پنج سال پس از سقوط خلافت بغداد در حرّان از توابع شام به دنیا آمد، و تحصیلات اولیّه را در آن سرزمین به پایان برد. پس از حمله مغول به اطراف شام به همراه خانواده اش به دمشق رفت و در آنجا اقامت گزید.در سال 698 هـ ق، به تدریج آثار انحراف در وى ظاهر شد، خصوصاً به هنگام تفسیر آیه شریفه (الرَّحْمَـنُ عَلَى الْعَرْشِ اسْتَوَى )( طه: 5)
در شهر حماة ( یکصدو پنجاه کیلومترى شهر دمشق) براى خداوند تبارک وتعالى جایگاهى در فراز آسمانها که بر تخت سلطنت تکیه زده است، تعیین کرد.
( او در کتاب العقیدة الحمویّة: 429 مى گوید: إنّ اللّه تعالى فوق کلّ شیء وعلى کلّ شیء وأنّه فوق العرش وأنّه فوق السماء ... ).
این تفسیر مخالف آیات قرآن چون: (لَیْسَ کَمِثْلِهِ شَىْءٌ ) ( شورى/ 11. )و (وَ لَمْ یَکُن لَّهُو کُفُوًا أَحَدُ )( إخلاص: 4)مى باشد که خداوند را از هر گونه تشبیه به صفات مخلوقات باز داشته است.
انتشار افکار باطل «ابن تیمیّه» در دمشق و اطراف آن غوغایى به پا کرد، گروهى از فقهاء علیه او قیام کرده و از جلال الدین حنفى قاضى وقت محاکمه وى را خواستار شدند، ولى وى از حضور در دادگاه امتناع ورزید.


ادامه مطلب...


نویسنده : رهگذر
تاریخ : سه شنبه 92/10/3
نظرات

مهدی



نویسنده : رهگذر
تاریخ : دوشنبه 92/10/2
نظرات
سجده بر خاک راهکار دفع امواج الکترومغناطیسی برای شهروندان الکترونیکی چاپ فرستادن به ایمیل

یکی از معضلات عصر الکترونیک و به تبع ان زندگیهای الکترونیکی صدمات و لطمات ناشی از امواج تکنولوژیهای این عصر برای کاربران می باشد.
تجهیزات صوتی و تصویری ، موبایل ، کامپیوتر و ......
یک دانشمند غیر مسلمان (از اروپا) تحقیقاتی را مبتنی بر یافتن راهکاری برای خارج کردن امواج الکترومغناطیسی که به بدن آسیب می رساند،  انجام داده است.

ادامه مطلب...


نویسنده : رهگذر
تاریخ : دوشنبه 92/10/2
نظرات
در داستان جالبى از امیر المومنین حضرت على(علیه السلام ) به این مضمون نقل شده است که روزى رو به سوى مردم کرد و فرمود: به نظر شما امید بخش ترین آیه قرآن کدام آیه است ؟ بعضى گفتند آیه "ان الله لا یغفر ان یشرک به و یغفر ما دون ذلک لمن یشاء"(خداوند هرگز شرک را نمى بخشد و پائین تر از آن را براى هر کس که بخواهد مى بخشد) سوره نساء آیه 48
امام فرمود: خوب است ، ولى آنچه من میخواهم نیست ،

نویسنده : رهگذر
تاریخ : دوشنبه 92/10/2
نظرات

تاب یکی از بازی های دوران کودکی است که حتی در بزرگ سالی نیز اکثرا دوست دارند تجربه اش کنند اما با سوار شدن به این تاب یک پرواز واقعی تاارتفاع 2600 متری از سطح دریا را تجربه خواهید کرد. 

http://www.khoobankhabar.ir/image/2013/12/13920916000018_PhotoL.jpg ادامه مطلب...


 
 
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز